Saturday, October 15, 2005

Cheroi beraksi lagi....

Ini lah team yang membinasakan skuad Salem baru-baru nih. Apa taknya team Salem tu main kasar dan ganaz sgt. Kerana Salem lah aku jatuh dan terkehel siku kiri sampai tak blih nak angkat tangan. Seminggu jugak lah aku mengalami kesukaran untuk memakai dan membuka baju.....huhu. Seb baik ada Tok Bomo Tooyie kat umah nih, blih ler jugak dia urut tgn kiri aku tu...tp aku x salahkan Salem tu...kesian gak kat dia...kang x psl2 dia terbatuk-batuk kat umah sbb namanya disebut berulang-ulang kali....hahaha....dah adat main bola, kalu takder inject tu bkn main bolalah namanya...dok gitu. Kalu nk tau lebih lanjut psl cheroi sila lawat Blog Bang Aji.
Malam nih slps menunaikan kewajipan sbg seorg muslim, team cheroi berkumpul semula buat kali pertama selepas menggondol Piala Dr Mazani. Pada mulanya agak sukar untuk mengumpul skuad cheroi, tapi kerana kebijaksanaan yang ada pada Brother Ram untuk "psiko" skuad cheroi supaya turun gelenggang agak membuahkan hasil. Tapi hasil tak lumayan lah sebab dua tunggak utama tak dapat menunjukkan aksi pada mlm ini. Bang Aji yang dok kt Bangi tu, kami paham2 ler sbb jauh...huhu. Manakala Al-payed pula hilang tanpa jejak. Apa pon mlm ni cheroi turun bermain atas undangan team yang pernah beraksi untuk liga KL. Pergh... memang dasat jugak lah budak-budak nih main, dengan sepakan yang terpadu kuatnya dan skill yang pelik2 kuar sampai aku pon tercirit mlm nih sbb stamina dah abis stok...huhu. Walau bagaimanapon aku pueh ati lah main mlm nih sebab byk jugak aku bt gol td....hehehe.Tima kasih lah sume yang terlibat mlm nih kerana turun untuk membisikan diri demi cheroi.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home